veckan som varit...

Så var denna vecka snart slut. Veckan bestod av en massa jobb, blivit övertid hela veckan, överbelagd avd. Den stora nyheten den här veckan är att från och med 1 mars är jag sektionsledare på KOL sidan. Känns lite konstigt, trodde inte jag skulle få jobbet för det var så många sökande. Innebär inte en så stor förändring på själva jobbet men en mycket bättre lön.

Helgen:
Fredags var vi båda så trötta så vi beställde pizza å sen somnade jag i soffan...
I lördags blev de en tur på stan å sen ikea, på kvällen blev det en romantisk middag hemma med mitt favorit vin Monti Garbi.
Idag har vi tvättat och städat å varit på en lgh visning och nu sitter vi med varsin dator i soffan.


Kommentarer
Postat av: annsopannso

Men grattis!! Snyggt jobbat. Kram på dig

2009-02-15 @ 21:44:34
Postat av: Ville

Grattis! Jag tror du passar utmärkt för jobbet. Snart står du där och är avdchef ska du se, hehe.

2009-02-17 @ 03:51:00
Postat av: Älo

Men grattis! Krrram!

2009-02-17 @ 12:21:54
Postat av: malin

Grattis, gu va kul! Kram

2009-02-17 @ 19:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback