Nystart på bloggen

Okej nu ska jag bli mycket bättre på att uppdatera!!

Precis haft en jobbhelg med alldeles för mycket att göra. Vissa patienter tror att de bor på ett hotell, de är så tråkigt för de gör att man inte har tid för de som verkligen är sjuka.

Annars så har jag haft en lugn och mysig dag idag, legat i soffan och tittat på gamla serier och läst en bok som heter Porr, horor och feminister skriven av Petra östergren, har inte kommit så långt ännu så jag kan inte riktigt säga om den är bra eller inte, intressant är den dock.

Ska snart börja laga middag, blir en massa grönsaker i ugnen med viktlöksvinäger och kyckling. Hoppas det blir gott =) David har spenderat helgen i västerås så vi ska ha lite myskväll...

Annat som har hänt är att min storasyster skall gifta sig i sommar, finns vissa tendenser att hon kan bli en bridezilla ;-)

Kommentarer
Postat av: Syster Luring

Gud va roligt med nystart! Jag ser med spänning fram emot att läsa om dina vardagseskapader!

2009-01-26 @ 20:19:09
Postat av: Ville

Ja! Hon bloggar igen! Sitter på jobbet och ugglar. Ser ut att bli en lååång natt.. Kramar

2009-01-27 @ 01:44:51
Postat av: annsopannso

Välkommen tillbaka hjärtat. Sitter också på jobbet och smygläser bloggar, tihi. (OBS! Jag har gjort allt kvällsjobb, patienterna mår bra och jag sitter och väntar på att få rapportera till natten.)

2009-01-27 @ 20:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback